Ułatwienia dostępu

Logotypy na górę strony

Wsparcie na wdrażanie i zarządzenie strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS+, EFRROW.

Telefon do biura
+54 253 05 38

Kontakt mailowy
lgddobrzyn@interia.pl

 

 

001a

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Południe

zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia:

„Kompleksowa obsługa imprezy promocyjnej LGD w miejscowości Chrostkowo”

I. Zamawiający

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Południe

ul. Szkolna 4, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, NIP: 466 034 22 00

 

II. Oferta winna obejmować koszty następujących elementów:

1. Wymagania techniczne:

- profesjonalna zadaszona scena: o wymiarach min. 5 x 6 m, umożliwiająca występy zespołów oraz grup tanecznych

- demontaż sceny dzień po imprezie

- ławki przed sceną dla min.300 osób

- oświetlenie sceny

- nagłośnienie adekwatne do miejsca zapewniające dobrą słyszalność i odpowiednią akustykę o mocy min. 2 x 8000 W

- ochrona min. 4 osoby w godz. 20.00 – 24.00

- barierki zabezpieczające przed sceną

2. Wymagania dotyczące oprawy muzyczno – artystycznej:

- zapewnienie osoby prowadzącej imprezę przez cały czas trwania imprezy 15.00 – 24.00

- zapewnienie oprawy muzycznej przez cały czas trwania imprezy

- zorganizowanie występu kapeli muzycznej, trwającego min. 1 godzinę

- zorganizowanie występu zespołu disco polo, trwającego min. 1 godzinę

- zorganizowanie występu "gwiazdy wieczoru" (zespół muzyczny), trwającego min. 1 godzinę

- zorganizowanie dyskoteki trwającej min. 4 godziny,

Do obowiązków ekipy technicznej Wykonawcy należy również zawieszenie banerów reklamowych Zamawiającego,

Konstrukcje techniczne opisane powyżej muszą mieć aktualne atesty bezpieczeństwa.

Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie obowiązany okazać atesty w terminie do 4 dni roboczych od dnia wezwania.

Wykonawca ma obowiązek udostępnić Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania stosownych zezwoleń na organizację imprezy, które dotyczą przedmiotu niniejszego zamówienia.

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP.

III. Kryteria oceny i wyboru ofert:

1.Najkorzystniejsza oferta złożona wraz z załącznikami, zostanie wyłoniona poprzez porównanie złożonych ofert w oparciu o następujące kryteria:

  1. cena oferty brutto – 80 %
  2. doświadczenie wykonawcy  - 20%

Cena oferty brutto (waga 80%) będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

                 Cn

C =   ------------   x 80

                 Co

gdzie:

C– oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena oferty brutto” (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)

Cn – oznacza łączną cenę brutto najtańszej z ofert

Co – oznacza łączną cenę brutto ocenianej oferty

Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „doświadczenie wykonawcy” (waga 20%) w następujący sposób:

- w przypadku udokumentowania obsługi co najmniej 3 imprez o podobnym charakterze - 20 pkt.

- w przypadku   braku udokumentowania obsługi co najmniej 3 imprez o podobnym charakterze -0 pkt.

Za dokumenty potwierdzające doświadczenie uznaje się referencję (min. 3) dostarczone wraz z ofertą (kserokopie dołączone do oferty) oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku, gdy w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe wpłyną do Zamawiającego oferty, wśród których dwie lub więcej ważnych ofert otrzyma taką samą liczbę punktów i liczba tych punktów będzie większa od liczby punktów uzyskanych przez pozostałe

ważne oferty, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji.

3. Od decyzji komisji konkursowej w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.

IV. Oferta powinna zawierać

1. Wypełniony druk oferty – wg załącznika nr 1.

V. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do działalności zgodnej z wymogami niniejszego zapytania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w tego typu działalności. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: wykonanie zamówienia terminowo i zgodnie z przepisami prawa, zapewnienie sprawnej pracy sprzętu przez cały okres trwania imprezy Wymagane jest podpisanie oświadczenia zgodnie z art. 22 PZP ( tj.: ustawa prawo zamówień publicznych w skrócie zwana PZP) – załącznik nr 2.

Termin realizacji/zakupu usługi: 22 września 2018 r. godz. 15.00 – 24.00

Forma płatności: przelew bankowy na podstawie faktury, termin płatności minimum 7 dni.

Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu w języku polskim komputerowo lub pisemnie pismem czytelnym. Oferta winna być podpisana przez osobę składającą ofertę spełniającą wymagania określone w pkt. II oraz V niniejszego zapytania lub osobę upoważnioną (w takiej sytuacji wymagane dołączenie kopii upoważnienia). W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić adnotację: „Impreza promocyjna LGD – Chrostkowo”.

Ofertę złożyć można osobiście u Składającego zapytanie ofertowe w biurze Stowarzyszenia LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe, ul. Szkolna 4, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faksem pod nr 54 253 05 38, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2018 r. Termin uznaje się za zachowany jeśli najpóźniej do dnia 31.08.2018 r. do godz. 16.00 dokumenty zostaną dostarczone do siedziby Stowarzyszenia w wyżej określony sposób.

 

Załącznik nr 1 - oferta

Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy


Wyniki przeprowadzonego zapytania ofertowego

 

Gminy tworzące obszar LGD

logo mono białe

NIP 4660342200

Regon 340125209

 

 

 

Biuro LGD

ul. Szkolna 2,
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

+54 253 05 38

lgddobrzyn@interia.pl

Strona na facebooku

 

 

Godziny pracy biura

  • poniedziałek - 7:30-15:30
  • wtorek - 7:30-17:00
  • środa - 7:30-15:30
  • czwartek - 7:30-15:30
  • piątek - 7:30-14:00
525255
Dzisiaj: 10
Wczoraj: 32
Ten tydzień: 149
Zeszły tydzień: 86
Ten miesiąc: 342
Ubiegły miesiąc: 304
W tym roku: 646
Razem: 525.255
Informacja o ciasteczkach

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.